images/headerlefonline.jpg
Delen van artikels

Moeilijk te geloven beelden op vele tv-zenders. Sommige echt walgelijk. 3 agenten knielen op een reeds liggende persoon met handnoeien, niet eender welke maar een ZWARTE, een van de agenten heeft zelf zijn knie en gewicht op de nek van deze rustige gehoorzame persoon. Hoewel hij niet kan bewegen en moeilijk kan ademen, smeekt hij de agenten "ik kan niet ademen" en ook nog "dood me niet" Meerdere voorbijgangers willen tussenkomen en roepen de agenten dat ze moeten stoppen, niets aan te doen deze flikken gaan maar van hem af als hij half dood is en meegenomen wordt met een ziekenwagen. WEERZINWEKKEND! Hij is niet de enige in de laatste jaren en in de geschiedenis van dit land. Niet vergeten het is een land dat de "indianen" bijna uitgeroeid heeft en hun land in beslag nam , dat nog meer rijkdom toevoegde met de slavenhandel en hun arbeid. De mentaliteit van velen werd al sindsdien gevoed met racisme. De huidige president aarzelt niet om regelmatig mensen met andere huidskleuren, homoseksuelen en vrouwen te beledigen. Er zijn vele voorbeelden van moorden waarvan sommige media nu opnieuw melding maken, hieronder wil ik herinneren waarvoor in vele landen protesten en betogingen plaatsvonden. Er zijn nu al meerdere dagen in meer dan 25 staten enorme betogingen en ook in Engeland en in duitsland. Hopelijk worden daarmee de rechten en levensomstandigheden van alle arme Amerikanen beter. Niet te vergeten is ook dat dit nog erger zou kunnen zijn met uiters-rechtse krachten, en in ons land kan dit ook gebeuren tegen de joden, de moslims, de homo's en de linkse media en verenigingen.
men zegge het voort, samen sterk.

LEON