Koopkrachtplakkaat

EnergieplakkaatC

173646265 10222054268599783 1356797931624160070 n

Delen van artikels

Alain De Coessemaeker: "Ondanks de inspanning die ik leverde samen met de vrijwilligers van klimaat -en vredesactiegroep Pimpampoentje om 8 grote bomen te verplanten, worden de dwangsommen toch door de buren opgeëist. Ik kan er met mijn verstand niet meer bij.

Enkele dagen geleden gaat onze minister van Leefmilieu, mevrouw Schauvlieghe zelfs doodleuk gaan verkondigen dat bomen gemaakt zijn om gekapt te worden... De uitspraak van de rechtbank waardoor men mijn ouderlijke woning kan verkopen en daarop volgend de uitspraak van Schauvlieghe is de directe aanleiding voor mij om euthanasie te vragen. Ik zie geen enkele uitweg meer.

Als zelfs de minister van leefmilieu stelt dat de enige functie van bomen is, dat ze gekapt moeten worden, dan wil ik in deze gekke wereld niet langer meer leven. Ik kan onmogelijk nog langer leven met dit soort onrecht en als men zelfs tot in het kleine stukje tuin waar ik altijd rust en liefde vond, mij chanteert om dit te verkopen en de resterende bomen te vermoorden, dan hoeft het voor mij echt niet meer. Genoeg is genoeg."

Meer uitgebreide inlichtingen zijn te bekomen bij Alain De Coessemaeker op +32486/53.36.50 - email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.">Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.